حضور گلستان عصاره در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)

نمایشگاه ایران اکسپو

حضور گلستان عصاره در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)

 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران( ایران اکسپو 2024) در تاریخ ۸ اردیهشت 1403 با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، صمد حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران افتتاح شد.

 

 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز به کار کرد و تا دوازدهم ادامه داشت.

این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف، از  ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت به مدت ۵ روز، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰۰ تاجر از بیش از ۸۰ کشور حضور پیدا کردند و ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در کنار هلدینگ‌های اقتصادی داخلی توانستند از بستر روابط b۲b استفاده کنند.

گلستان عصاره نیز که سابقه درخشانی در صادرات محصولات غذایی خود نطیر رب گوجه فرنگی دلند ،انواع کنسرو لوبیا ،نخود آبگوشتی،نخود سبز و ... دارد  با حضور در این نمایشگاه، محصولات خود را در صنعت کشوری و جهانی معرفی و ارائه نمود..

مشاهده تصاویر

 




 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱
تعداد بازدید : ۲۱۹
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید