بیست و نهمین نمایشگاه اگروفود 2022 با حضور صنایع غذایی گلستان عصاره برگزار شد

بیست و نهمین نمایشگاه اگروفود 2022 با حضور صنایع غذایی گلستان عصاره برگزار شد

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی آگروفود 2022  از تاریخ 27 الی 30 خرداد در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردید و مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی ،تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه ایران آگروفود بهترین فرصت برای معرفی محصولات صنایع غذایی ،تولید کنندگان و صادرکنندگان کشور در زمینه تولید و صادرات انواع میوه ،سبزیجات ،فراورده های گوشتی ،فراورده های لبنی و ... در سطح بین المللی فراهم می کند..در این نمایشگاه  صنایع غذایی فعال در ایران به بازدیدکنندگان معرفی شده  و میزان صادرات مواد غذایی را در سطح بین‌المللی افزایش میدهد. در واقع در نمایشگاه آگروفود که با عمر 27 ساله خود به‌عنوان قدیمی‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی در ایران شناخته می‌شود، بیش از 1500 شرکت‌کننده از ایران و دیگر کشورهای جهان از جمله ترکیه، امارات، چین، آلمان، اتریش، برزیل و... حضور پیدا کرده‌اند، بنابراین نمایشگاه آگروفود فرصت مناسبی برای صنایع غذایی ایران است تا بتوانند برند خود را در سطح جهانی معرفی کنند.

همچنین هداف از برگزاری نمایشگاه آگروفود  ، آشنایی شرکت‌کنندگان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی صنایع غذایی ایران، ایجاد اشتغال، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف‌کننده، ایجاد فضای رقابتی میان تولیدکنندگان، ارتقاء سطح مبادلات تجاری و به‌دنبال آن رونق اقتصادی در کشور و...میباشد.

شرکت صنایع غذایی گلستان عصاره تولید کننده و صادر کننده انواع کنسروهای غیر گوشتی با نام دلند ،همچون سالهای گذشته ،امسال نیز در نمایشگاه آگروفود حضور فعالی داشته و مقتدرانه محصولات غذایی خود را برای بازدیدکنندگان معرفی نمود.

صنایع غذایی گلستان عصاره در حال حاضر رب گوجه فرنگی دلند،کنسرو لوبیا چیتی،کنسرو نخود آبگوشتی ،کنسرو لوبیا با قارچ ،کنسرو نخود فرنگی و...را تولید و صادر می کند.

مشاهده آلبوم تصاویر

 

 
۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
تعداد بازدید : ۶۴۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید