سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود 2024

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود 2024
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته-ایران آگروفود 2024 از تاریخ 19 تا 22 خرداد ماه 1403 برگزار گردید.

 

حضور گلستان عصاره ( دلند) در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود 2024

 

نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در صنعت غذا و کشاورزی است. این نمایشگاه که سالانه در تهران برگزار می شود، مشاغل و افراد را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را در بخش غذا و کشاورزی به نمایش بگذارند.

نمایشگاه آگروفود دارای طیف گسترده ای از غرفه داران از جمله تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، محصولات دام و طیور، ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر است. این رویداد فرصتی عالی برای کسب و کارها برای ایجاد شبکه و مشارکت های جدید و کشف فرصت های جدید بازار است.
نمایشگاه اگروفود 1403  
یکی از جذابیت های اصلی نمایشگاه آگروفود ایران تمرکز آن بر محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی است. در سال‌های اخیر، تقاضای فراوانی برای انتخاب غذایی سالم‌تر و پایدارتر وجود داشته است و این روند در محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، انعکاس داشته است.

شرکت صنایع گلستان عصاره نیز که تولیداتی در زمینه ارگانیک و طبیعی دارد در این نمایشگاه با محصول تولیدی ارگارنیک کنسرو نخودفرنگی و دیگر محصولات تولیدی نظیر رب گوجه فرنگی،کنسرو نخود آبگوشتی ،کنسرو لوبیا چیتی و... حضور موثر و چشمگیری داشت.
نمایشگاه اگروفود 1403

این نمایشگاه هر ساله مورد استقبال فعالان این حوزه از جمله تولیدکنندگان مواد غذایی و کشاورزی و صنایع وابسته به آن قرار می‌گیرد.

بخش های مختلف شرکت کننده در نمایشگاه اگروفود 

تولیدکنندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی
شرکت های فعال در زمینه نهاده‌های کشاورزی
ارائه دهندگان خدمات کشاورزی
تولیدکنندگان مواد غذایی فرآوری شده و غیر فرآوری شده
شرکت های بسته بندی مواد غذایی
انبارداران و توزیع کنندگان مواد غذایی
تولیدکنندگان ماشین آلات فرآوری مواد غذایی
تولیدکنندگان ماشین آلات بسته بندی
ارائه دهندگان خدمات لجستیکی
شرکت های طراحی و ساخت غرفه
مشاوران بازاریابی
و همچنین تعدادی سازمان دولتی و غیردولتی مرتبط با کشاورزی و صنایع غذایی نیز حضور داشتند.

مشاهده آلبوم تصاویر

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵
تعداد بازدید : ۳۰۸
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید